5. април 2009.

Rokijevi Ispadi

E ovkao,odkad sam ga dbio,Roki je imao nekoliko tkzv. ispada,iliti povreda,kako god.Nije on kriv,mada negde jeste,negde ne.Sve cu ih napisati,da se podsetimo,jer iz greshki se uchi naajbolje... ;);):)
  • Jul 2008. - Kada sam ga dobio,imao je mnoogo krpeljčića,svuda po telu.Naravno,to je rešeno.Dok sam igrao odbojku,Roki je išao oko nogu komšije i pregazio ga je na nogicu.Mnogo je skikao,uplašio sam se,ali hvala Bogu,sve je prošlo dobro.
  • Avgust 2008. - Kad je već porastao,Roki je vezan lancem,brat ga nije video,i pregazio ga je kolima.Samo ga je zakačio malo,ali je Roki od straha,mnoogo cvileo,iako ništa ozbiljno nije bilo.Ukrali su ga.Ustao sam i nije ga bilo nigde.Tek posle sam ga video u jednom dvorištu,iamo je farbu na sebi.Najverovatnije se provukao kroz farbu ili su ga ofarbali da ga ne bih prepoznao.Popio je prvo pivo u životu.Oborio je flašu i polizao sve.
  • Septembar 2008. - Upao je u kokošinjac i komšija ga je našao i pretukao baaaš dobro.Od tada,Roki se više ne penje na stepenice.

Нема коментара:

Постави коментар